0
مشاوره رایگان
021-77568212
0

چطور هاست باکیفیت انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید هاست باکیفیت ، یکی از دغدغه های اصلی کاربران و صاحبان وب‌سایت ها می‌باشد. در‌ انتخاب و خرید هاست باکیفیت ، المان های زیادی تاثیر گذار می باشند که در این مقاله به نقد و بررسی آنها خواهیم پرداخت. فراموش نکنید ، درصورتی که یک شرکت هاستینگ و یا یک سرویس میزبانی وب نامناسب را انتخاب نمایید ، تمامی زحمات شما برای وب سایت و کسب و کار آنلاین تان به هدر خواهد رفت! پس حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید و ویدئو مربوطه را نیز به دقت مشاهده کنید.

 

انتخاب محل مناسب سرور ؛ داخل یا خارج ایران؟

این مورد بستگی به بودجه ، جامعه مخاطبین و سیاست های کاری شما دارد . از مزیت های سرویس های داخل کشور و یا هاست ایران ، می توان به دردسترس بودن فیزیکی سرور ، سرعت بارگزاری بالا و یا لود سریع تر اشاره کرد اما این دسته از سرویس ها اکثرا با قیمت های بالاتری نسبت به دیتاسنتر های خارج از کشور همراه هستند و همچنین منابعی را که در اختیار شما می گذارند محدودیت بیشتری نسبت به هاست باکیفیت خارج از کشور دارند.

 

هاست باکیفیت

 

پشتیبانی قوی و 24 ساعته بخواهید!

پشتیبانی 24 ساعته یکی از مهم ترین عواملی می باشد که شما باید در زمان انتخاب یک هاست باکیفیت در نظر داشته باشید . زمانی را در نظر بگیرید که هاست و یا سرور سایت شما دچار اختلال شده و می بایست در اصرع وقت ، این مشکل برطرف گردد . در این شرایط اگر شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی وب شما به موقع در دسترس نباشد و در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل نشود ، ضربه بزرگی به جایگاه و اعتبار وب سایت شما زده خواهد شد.

 

یک هاست باکیفیت بر روی یک سرور بهینه و پرسرعت انتخاب کنید

در صورتی که از دانش فنی مناسبی برخوردار هستید و یا شرکت های مختلف هاستینگ را می شناسید ، حتما سراغ گزینه ای بروید که بهینه ترین سرور را دارا می باشد و از بهترین نرم افزار ها و تنظیمات بر روی سرور های خود بهره می برد. برای مثال ترجیحا سروری که انتخاب می کنید از وب سرور LightSpeed یا Nginx ، هارد های SSD ، گواهینامه امنیتی SSL و ... بهره ببرد تا علاوه بر سرعت لود بالا و کیفیت فوق العاده ، تمام جوانب امنیتی هم در آن در نظر گرفته شده باشد تا تمام موارد لازم برای داشتن یک سرویس خوب و یک هاست باکیفیت را برای شما فراهم آورد.

 

هاست ایران باکیفیت

 

منابع لازم و کافی انتخاب کنید!

انتخاب درست منابع یکی از مهمترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید ، این موارد شامل فضا یا حجم هاست ، میزان پهنای باند ماهیانه ، تعداد اکانت ایمیل ، دیتابیس و ... می باشد. سعی کنید عددی بزرگتر یا مساوی با نیاز وب سایت خود انتخاب نمایید تا به مشکلاتی مانند پرشدن سریع فضا ، اتمام پهنای باند و آفلاین شدن وب سایت و ... برنخورید.

 

بکاپ (BackUp) های دوره ای

زمانی را در نظر بگیرید که خدایی ناکرده وب سایت شما هک شد و یا به هر دلیلی ، بخشی و یا حتی تمام اطلاعات وب سایت شما از دست رفت ، در این شرایط فقط بکاپ های مناسب هستند که میتوانند به داد شما برسند و در کمترین زمان ممکن ، وب سایت شما را به پایدار (BackUp) ترین حالت قبلی برگردانند. سروری را انتخاب نمایید که که حتما از وب سایت و اکانت هاستینگ شما ، بکاپ های دوره ای مانند روزانه ، هفتگی و ماهیانه تهیه نماید . همچنین خود شما هم می توانید با استفاده از بخش های مربوطه در کنترل پنل هاستینگ خود و همچنین بسته به CMS وب سایت خود ، این کار را توسط پنل مدیریت وب سایت خود انجام دهید.

 

خرید هاست باکیفیت

 

هاست نامناسب = افت رتبه در گوگل

در صورتی که سرور میزبانی سایت شما دارای قطعی های مکرر و یا سرعت بارگزاری پایین باشد ، شما به هیچ عنوان نمی توانید امیدوار به رتبه گرفتن در گوگل و قرارگرفتن در صدر نتایج جستجو باشید ، چرا که یکی از معیار های بسیار تاثیر گذار در سئو سایت ، داشتن هاست باکیفیت می باشد که دارای سرعت بارگزاری و آپتایم بالا باشد.

 

سراغ هاست رایگان نروید!

به هیچ عنوان سراغ هاست های رایگان نروید چرا که منابع فوق العاده محدودی دارند و به هیچ عنوان دسترسی های کاملی را نیز به شما نخواهند داد و این مورد در دراز مدت ضربات سنگینی را به وب سایت و کل کسب و کار شما وارد می آورد که می تواند خسارات جبران ناپذیری را از قبیل افت رتبه سایت در گوگل به همراه داشته باشد.

Comments (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام وقت بخیر روی سایتم https://p30fox.ir هاست با کیفیت و خوبی نصبه و سرعت سایت هم قابل قبوله اما پنل مدیریت وردپرسش خیلی آزاردهنده و کنده،مشکل از چی میتونه باشه ؟

This comment was minimized by the moderator on the site

دوست عزیز سرعت سایت به عوامل زیادی بستگی داره که 50% اون مربوط به سرور هست و ما بقی مربوط به خود نرم افزار سایت . وردپرس CMS سنگینی هست و هم نیازمند هاست قدرتمندی هست و هم نیازمند دانش بالای طراحی وب در طراحی و کار با اون.
افزونه های زیاد ،...

دوست عزیز سرعت سایت به عوامل زیادی بستگی داره که 50% اون مربوط به سرور هست و ما بقی مربوط به خود نرم افزار سایت . وردپرس CMS سنگینی هست و هم نیازمند هاست قدرتمندی هست و هم نیازمند دانش بالای طراحی وب در طراحی و کار با اون.
افزونه های زیاد ، تصاویر حجم بالا ، کدنویسی بد قالب ، جاوا اسکریپت زیاد ، هاست نامناسب و ... میتونه از عوامل کندی سایت باشه
پیشنهاد میکنم با یک متخصص وردپرس مشورت کنید

Read More
هیچ نظری برای این پست ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

  1. درج نظر به عنوان مهمان! عضو شوید و یا وارد حساب کاربری شوید
Attachments (0 / 3)
Share Your Location