0
مشاوره رایگان
021-77568212
0

گسترش Mobile First Indexing در گوگل

گوگل امروز اعلام کرد که پس از یک سال و نیم آزمایش بر روی سیستم Mobile First Indexing به این نتیجه رسیده است که بهتر است سیستم ایندکس خود را به طور کامل بر روی موبایل قرار دهد و معیارهای موجود در موبایل را مد نظر قرار دهد . 

این موضوع باعث می شود که مدیران سایت ها در کنسول سرچ گوگل شاهد افزایش نرخ خزش بر روی موبایل باشند .  در نظر داشته باشید که Mobile First Indexing نحوه جمع آوری اطلاعات توسط گوگل را مشخص می کند و ارتباطی به نحوه رتبه بندی صفحات در گوگل ندارد . اما کندی سایت در موبایل می تواند منجر به کاهش رتبه در Desktop و Mobile شود .

 

 

first mobile indeing

 

 

برخی از دلایلی که گوگل اعلام کرده است شامل تفاوت محتوای ارائه شده در نسخه دسکتاپ و موبایل در برخی از سایت ها و همچنین تفاوت نسخه های ایندکس موبایل و دسکتاپ می شود . این موضوع میتواند باعث بهبود کارایی جستجو در گوگل شود و در عین حال یک خبر بد برای سایتهایی است که هنوز نسخه ریسپانسیو (Responsive) و یا واکنشگرا ندارند یا محتوای دسکتاپ و موبایل متفاوت دارند .گوگل همچنین اعلام کرده است که برای سایت هایی که از AMP استفاده می کنند ، ترجیح می دهد که نسخه معمولی ریسپانسیو سایت را ایندکس کند .

اگر همچنان وب سایت شما واکنشگرا (Responsive) نیست ، می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت و یا تماس با ما ، درخواست خود را جهت طراحی نسخه ریسپانسیو وب سایت خود ثبت نمایید .

Comments (0)

هیچ نظری برای این پست ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

  1. درج نظر به عنوان مهمان! عضو شوید و یا وارد حساب کاربری شوید
Attachments (0 / 3)
Share Your Location