0
مشاوره رایگان
021-77568212
0

گوشی پرنده ال جی

اخیرا خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت LG میخواهد گوشی جدیدی را تولید کند که این گوشی قابلیت پرواز دارد . این دستگاه مدل U پلاس می باشد که نمی توان طبق تیزر جدید ال جی این خبر را تکذیب یا تایید کرد ولی آنگونه که به نظر می آید ال جی  قصد دارد آینده تکنولوژی اش را به رخ بکشد ولی مشخص نیست چه زمانی این تکنولوژی ها  واقعیت می یابند .

می توان گفت که گوشی پرنده ال جی یکی از طرح های مفهومی شرکت LG است که مدتی در حال کار کردن بر روی آن هستند و در نهایت قصد دارند یک گوشی ارائه کنند که قابلیت پرواز کردن را داشته باشد البته این سطح تکنولوژی با سطح های امروزی همخوانی نداشته و تقریبا برای اینکه به حقیقت بپیوندند نیاز مند تلاش های بسیار می باشد .

 

شرکت LG Electronics از جمله شرکت هایی است که در عرضه لوازم الکترونیک مصرفی ، لوازم خانگی و موبایل پیشگام بوده و همچنین فناوری های مبتکرانه ای را ارائه میدهد و در نقاط مختلف جهان پرسنل زیادی داشته است . LG در سال ۲۰۱۲ توانست با فروش جهانی ۴۵.۲۲ میلیارد دلار ، پنج قسمت متفاوت را برای کسب و کارش ایجاد کند که شامل سرگرمی های خانگی ، ارتباطات موبایلی ، لوازم خانگی ، تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی ، قطعات خودرو بوده است.

اکنون باید به انتظار نشست که تکنولوژی گوشی پرنده به واقعیت بپیوندد و یا اینکه افسانه ای خوشایند باقی بماند .

Comments (0)

هیچ نظری برای این پست ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

  1. درج نظر به عنوان مهمان! عضو شوید و یا وارد حساب کاربری شوید
Attachments (0 / 3)
Share Your Location