0
مشاوره رایگان
021-77568212
0

حل مشکل اکشن بلاک در اینستاگرام [روش قطعی]

یکی از مشکلات خیلی جدی که امروزه برای اینستاگرام بوجود آمده است ­و باعث شده است که خیلی از پیج ها با آن دست و پنجه نرم کنند ، مشکل اکشن بلاک (Action Block) شدن است ، که عمل یا عملیات خاصی را نمی توانند انجام بدهند و به محض انجام دادن آن ها اینستاگرام صفحه ای را برای آن ها باز می کند تحت این عنوان که این عملکرد مسدود شده است یا action block و دلایلی را عنوان می کند و میخواهد که بعدا این عمل را انجام بدهید و در کل اجازه ی آن عمل را نمی دهد که بیشتر مواقع با آنفالو کردن یا لایک کردن و بعضی از مواقع با کامنت گذاشتن هم این اتفاق می افتد. اما دلیل اصلی این ها چیست و چطور باید این مشکلات رفع شود؟ در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید این مشکلات را حل کنید.

 

 اکشن بلاک

 

استفاده از فیلتر شکن

مهم ترین دلیلی که برای این مشکل وجود دارد این است که شما با IP غیر از IP کشور ایران و یا در کل با آی پی غیر از آی پی اصلی که معمولا با آن وارد پیج اینستاگرام تان می شوید اقدام به LOGIN کردن و استفاده از پیج اینستاگرام تان کنید.برای مثال کاربران ایرانی IP  ایرانی دارند و با اینترنت کشور ایران وارد اینستاگرام می شوند و اگر با VPN  و بخصوص  VPN های رایگان و یا برای مثال فیلترشکن هایی که یک IP  را بین چندین نفر به اشتراک می گذارند ، بخواهند اقدامی را روی صفحه اینستاگرامی شان انجام دهند ، اینستاگرام به دلایل امنیتی به این موضوع حساس و مشکوک می شود وعملکرد پیج شما را بلاک می کند. پس در قدم اول به هیچ عنوان از امروز به بعد  با VPN و هیچگونه فیلتر شکن و نرم افزار تغییر IP وارد اینستاگرام تان نشوید.

 

 استفاده از فیلتر شکن در اینستاگرام

 

علت باز نشدن دایرکت های اینستاگرام

شاید خیلی ها بپرسند که چرا زمانی که بدون فیلتر شکن وارد پیج اینستاگرام شان می شوند پیام های دایرکت شان باز نمی شود؟ خیلی ساده تر از آنچه که فکرش را بکنید این مشکل رفع می شود فقط کافی است یک بار برنامه را کامل از گوشی تان پاک کنید و مجدد برنامه را نصب کنید و اقدام به وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود کنید و وارد پیج تان شوید. این کار باعث می شود که این مشکل حل شود. بعضا پیش آمده است که ISP های شرکت های ارائه دهنده اینترنت در کشور IP هایشان با سرور های اینستاگرام تداخل دارد و باعث باز نشدن دایرکت های اینستاگرام می شود، که در این صورت خیلی راحت می توانید از اینترنت دیگری استفاده کنید اما به هیچ عنوان با VPN  و فیلتر شکن  وارد پیج تان نشوید.

 

به زودی آموزش رفع مشکل باز شدن دایرکت ها منتشر خواهد شد

 

ایجاد تغییرات در پروفایل

اگر این روش را انجام دادید، یعنی یک مدت زمان زیادی را بدون فیلتر شکن وارد شدید و همچنان مشکل پا برجا بود در صفحه پروفایل تان تغییرات زیادی را اعمال کنید.این تغییرات شامل چه مواردی است؟ عکس پروفایل تان را عوض کنید، این اقدام می تواند برای یک مقطع زمانی کوتاه و محدودی باشد و بلافاصله بعد از رفع این مشکل دوباره به حالت اول برگردانید.در متن بیوگرافی تان حتما تغییراتی را ایجاد کنید و اگر لینکی را در بیوگرافی تان قرار داده اید حتما برای مدتی آن را حذف کنید تا این مشکل حل شود.

 

 تغییرات در پروفایل اینستاگرام

 

تایید (Confirm) کردن ایمیل و شماره موبایل

روش بعدی تایید کردن ایمیل و شماره موبایلی است که بر روی پیج تان قرار داده اید. خیلی از پیج ها هستند که فقط یک شماره موبایل روی پیج شان قرار داده اند و ایمیلی را تنظیم نکرده اند و اگر ایمیلی را در پروفایلشان تنظیم کرده اند ، آن ایمیل تایید و یا CONFIRM  نشده است، حتما باید وارد ایمیل تان شوید و روی لینک فعالسازی که اینستاگرام برایتان فرستاده است کلیک کنید و ایمیل تان را تایید کنید.

 

 رفع مشکل اکشن بلاک با تایید ایمیل

 

تغییر پسورد

یکی دیگر از اقداماتی که می توانید انجام دهید، تغییر پسورد و فعال کردن احراز هویت دوعاملی (Two-Factor Authentication) است. حتما پسورد پیج تان را عوض کنید. بعد از اینکه تمام این مراحل را انجام دادید یک الی دو روز وارد پیج اینستاگرام تان نشوید یا اگر هم وارد شدید به هیچ عنوان اعمال  فالو ، آنفالو ، لایک یا کامنت را انجام ندهید، در واقع یعنی هیچگونه فعالیتی جز چک کردن پیج تان، انجام ندهید. بعد از این مدت دوباره وارد پیج تان شوید و مشکل تان رفع می شود.

 

پیشنهاد می شود برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام خود ، حتما مقاله "دروغی به نام مسئول امنیت پیج" را مطالعه نمایید.

Comments (0)

هیچ نظری برای این پست ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

  1. درج نظر به عنوان مهمان! عضو شوید و یا وارد حساب کاربری شوید
Attachments (0 / 3)
Share Your Location